Kupiona, a howard7, przykro mi bardzo, ale Twoją ofertę przebiłem :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech :szeroki_usmiech teraz chcę tam wstawić jakiegoś ekonomicznego diesla... :twisted: 8)
Dokręcanie Głowicy
Zwiń
X
-
Dokręcanie Głowicy
Szukałem ale nigdzie nie znalazłem a w mądrej książce o octavce tego nie ma. Interesuje mnie jakim momentem dokręca się śruby od głowicy i czy jest jakiś system typu 80 k.N + 2razy 45"
Pozatym jaki jest moment dokręcania nakrętek od korbowodów??
Wydaje mi się że temat godny wrzucenia gdzieś "wyżej"
pozdroNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
-
-
Zamieszczone przez daneczek76chodzi ci o klucz dynamometryczny jak ustawić i dokręcić.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
masz na śróby czy na szpilki ten silnik skręcony bo jak na śróby to wyczyść dobrze otwory żeby niebyło wnich oleju ani zadnego syfu bo jak skręcisz z tym syfem czy olejem to ci może blok rozje..... bo cisnienie powstanie.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez daneczek76może blok rozje..... bo cisnienie powstanie.
Głowica skręcona będzie na śruby a korbowody skręcane są na nakrętkiNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
Komentarz